lördag 19 februari 2011

Shopping




blir det idag:-) Blev himla förvånad när h&m klubb bonus kom..förvånad och glad såklart:-)





Idag fyller älsklingen år så ikväll ska vi fira honom riktigt ordentligt.
Den 9 feb firade vi vår 3 årsdag och gummans dag då hon lärde sig att sitta själv:-)
Till er som sa till mig att sådär nykära kommer ni inte vara om några år och P kommer inte att överraska dig med olika saker i vardagen....Såå himla fel ni hade!! P gör min vardag underbar och vi är om inte mera kära i varandra nu än för 3 år sedan.
Älskar mitt liv med dig älskling!

2 kommentarer:

  1. Är P oxå lika glad över bonusen? Det innebär ju att det faktiskt har spenderats över 17 tusen på den affären ;)
    M. gillar inte mina bonuslappar, för de innebär ju just att ja ha lagts tusenlappar på den affären... men ja fick bara 200 på min hm-bonus :/

    En investering ;D

    Kram på dej !!
    Behöver ses snart igen.

    SvaraRadera
  2. Japp investering heter det;-)
    Blev faktiskt chockad själv när jag såg hur mycket jag handlat för...
    200 var ju inte så bara det heller:-)

    Självklart så ska vi ses snart:-)

    SvaraRadera