tisdag 6 september 2011

Huset

Det börjar att bli riktigt fint huset nu och jag kan mer och mer sätta mig in i att vi ska flytta till hus. Det har för mig känts så otroligt overkligt för bra för att vara sant.



























Vi kör på svarta detaljer och vitt hus. Dörrarna ska också bli svarta förhoppningsvis så fort som möjligt.



Har varit jättedålig på att uppdatera mig här på bloggen har haft fullt upp om man säger så;-)


Idag var vi på "1" årskontroll och gumman fick sprutor. Uscha fyy blä vad det är jobbigt när hon får sprutor känner mig som världens sämsta mamma. Underbara fina P klev upp imorse efter en natt med jobb för att han vet att jag tycker att det är så jobbigt.

Nu väger gumman 9,6kg och är 74,5 lång























2 kommentarer:

  1. Tjihooo!! Dra mig baklänges!! Gud va snyggt det blir! :) Nu är det ju typ dags för det roliga, inreda! Vad heter vägen ifall man har vägarna förbi? puss å kram

    SvaraRadera
  2. Tack Bergqvist:-) Alvägen 4 kommer vi att bo på.
    Pöss och kraam

    SvaraRadera