lördag 11 augusti 2012

Toknöjd

Nästa lördag ska jag och P på en av P:s barndomsvänners bröllop.
Eftersom det inte alls är skoj att handla kläder åt mig själv just nu känns mitt fynd på H&M ännu bättre:-)
Köpte den här klänningen för 45 pix!!!! Det är ju som gratis det å ett skofynd gjorde jag också på Din sko för 45 pix...men vet inte hur det blir med skorna då dom är låga skulle vilja ha ett par kilklackar på mig så jag kommer upp på höjden:-)

Idag har det varit en riktigt mysig dag mötte upp Alex på Tant Anci och satt å surrade å åt gooosallad gick en sväng på stan innan P och kidsen kom och plockade upp mig.
P och kidsen hade varit en sväng på laxakvariet i Bergeforsen och ut till Tynderö till Danne och Emma som är hemma en sväng ifrån Karlstad.
Marion var mycket nöjd över besöket på Tynderö då hon fått åkt gräsklippare:-)

Tack Alex för tipset av klänning:-)

3 kommentarer:

  1. Åh du köpte klänningen! Tyckte den var såå fin. Hoppas att du får kul i den ;) Tack för sist, så mysigt att sitta och surra planer och drömmar. Ses snart hoppas jag.
    Pöss / Alex

    SvaraRadera
  2. Klänning är jätte fin, har klämt på den jag också men inte slagit till. Nu ångrar jag det. Kram

    SvaraRadera
  3. Japp det gjorde jag å jag är toknöjd:-) Trodde inte att den skulle finnas kvar, knep den sista
    Pöss

    Ja visst är den fin. Sådär brukar jag också göra så ångrar man sig precis som jag gör nu över superfina glas på rean från Indiska som jag så gärna vill HA. Kram

    SvaraRadera