onsdag 29 december 2010

Jag har sagt det förr..

men säger det igen!! Jag har verkligen världens bästa sambo..Idag när jag och gumman kom hem så sa P att vi skulle kika i lgh:en efter något som var nytt..Först gick vi in i köket och lutad mot en av väggarna står en sjukt fin stoor spegel, P säger åt mig att fortsätta att leta..hittar 2 mindre papa dee ljus på bordet men P säger fortsätt att leta...Går in i vardagsrummet och där står en skitsnygg svart fåtölj, precis en sådan som jag skulle vilja ha i en liten "läshörna" i huset.
Inte nog med det så stod det 2 papa dee ljus till på tvbänken. Nu undrar ni säkert vad jag menar med Papa dee ljus..det är blockljus, ett internskämt vi har..visst är vi roliga;-)
P hade läst i ST imorse att Boom hade 50-80% rea, P gillar ju som sagt rea VÄÄLDIGT mycket;-)
Eftersom vår kamera är så dålig så har jag inte tagit några bilder på dom nya godingarna, ska försöka knäppa imorgon när det är dagsljus.

Julen var mysig men det känns som den var så väldigt kort.
Det var roligt att ha hela familjen samlad hemma hos mamma och pappa. Andreas var en väldigt rolig tomte, så han får nog den stora äran även nästa år.
Min andra bror Tobbe som kom hem från Thailand dagen innan julafton fick åka in en sväng på akuten på självaste julafton...Från att ha ätit thailändsk mat till att komma hem och hetsäta den feta svenska julmaten verkade inte hans mage alls gilla.
Tur att det inte var något annat, vi alla hann bli riktigt oroliga.

Nu kommer jag till alla paket..eftersom det var så sjukt mycket paket så kan jag skriva att damen som var yngst på julafton fick mest..jättefina klappar, bla en gunghäst och gåvagn. Tack så mycket igen för dom.
Här kommer ännu ett exempel på hur underbar min älskade sambo är..För ett bra tag sedan berättade jag för honom om en svensk tjej som bor i USA och är som en personal shopper, hittade henne av en slump på nätet ( hon har blivit väldigt omskriven nu på senare tid på många bloggar och tidningar. Finns på FB sök på Amerikana )
I samma veva pratade jag om att Mulberry hade gjort ett samarbete med Target..gissa vem som kommer ihåg allt detta och fixar mig en underbar väska i julklapp via Amerikana...
Kan säga att det kom en tår i ögat när jag öppnade paketet, även fast att jag verkligen älskar väskan så kom tåren mest för att P verkligen lyssnar på det jag säger många killar skulle det gå in genom ena örat och ut ur det andra lika fort.







1 kommentar:

  1. Åh, så roligt att läsa över hur glad du blev! Soliga hälsningar från Californien!

    Anna

    SvaraRadera