onsdag 1 juni 2011

Mors dag

jobbade jag på Antika damer.
Gun överraskade mig med att ge mig en vit ljusstake som jag planerat på att köpa. Fick ljusstaken för att den var lite sned så då ville inte Gun sälja den.
Himla glad blev jag:-) Tycker bara det är charmigt att den inte är perfekt.
När P och gumman kom och hämtade mig överraskade dom mig med en jäättestor röd ros och ett paket med ett presentkort på Twilfit:-) Äntligen gick jag och köpte mig en bra bh som jag har sagt att jag ska göra i evigheter. Kan fortfarande inte ha mina gamla så det blev en ny med 2 kupstorlekar större än vad jag hade innan graviditeten...

Idag gjorde jag klart min 6 och sista vecka på jobbet och åter på mammaledighet, sjukt fort har veckorna gått.
Nu ser jag fram emot ledighet och semester under hela juni sedan blir det lite extrajobb på babyproffsen under juni-juli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar