torsdag 23 juni 2011

Semesterstängt

längre än jag tänkte blev det här.
Vi har haft det underbart i Barcelona lite synd på vädret bara som inte var så bra som vi hoppats på. Liite brunare och många kg tjockare landade jag i Sverige.
Blev en mysig natt i Märsta hos fina familjen Fjäll innan vi checkade in två nätter på hotell. Blev skansen och lite shopping bla på Marc Jacobs:-) Äntligen har jag fått stå och klämma på alla fina saker och köpt lite smått och gott, P köpte en halskedja med en kapsylöppnare.
Efter dagarna i Stockholm styrde vi bilen mot Örebro och min bror med familj. Vi tog det lugnt där i några dagar och åkte på Vingåker innan vi drog vidare ner till Göteborg där P:s bror med familj bor. Härliga dagar med strosande i city och gumman fick åka spånka för första gången.
Vi kom hem i förrgår och drog ut på god grillmiddag hos mina päron när vi var i Njurunda passade vi på att åka upp till tomten och ta dom första stegen på vårat blivande hus:-) Grunden är gjuten så nu väntar vi bara på att grabbarna ska börja resa huset.
Idag har jag jobbat på babyproffsen och laddat för midsommar och en vecka i Norrfälsviken med bästa Ulrika och hennes goa familj.

1 kommentar:

  1. Åh vad nyfiken jag är på dina shoppingfynd! Var du på COS något?
    Spännande med huset! Ha en härlig sommar och glöm inte att blogga för oss som inte tagit semester än;)

    SvaraRadera