torsdag 12 januari 2012

Mamma och pappas lillhjärta


har blivit stor tjej och är helt själv idag på förskolan..Inskolningen började i måndags och har rullat på riktigt bra, varje morgon har gumman blivit jätteglad när vi sagt att hon ska till månen hennes avdelning.
Idag när vi lämnade henne själv för första gången så blev hon ledsen och mamma hjärtat knycklades ihop det gick några sekunder och en av Marions fröknar kom efter oss och sa att nu är det över och hon springer på gården och leker.
Var så himla skönt att hon kom och berättade ändå började jag att tokgråta i bilen..Började att tokgråta hemma när mamma plingade..Det här är nog en av de jobbigare saker jag gjort känns det som just nu även fast att jag vet att Marion stormtrivs. Vi har ju suttit ihop i över 1,5 år och nu ska jag lämna henne till andra.
Mammas fina underbara stortjej.
Måndag är det arbets start för mig fram till slutet av mars. Ska bli otroligt roligt att börja jobba igen.

Har blivit ett lång uppehåll här för mig då det har varit otroligt mycket med lägenhetsflytt och inflyttning i huset.
19 december kunde vi flytta in och började att fixa till kök och vardagsrum som två dårar eftersom vi bjudit in släktingar till oss på julafton.
Efter julafton var jag helt slut i kroppen och trodde att det var något var fel så jag bokade tid på MVC för extra provtagning
Alla provsvar var jättebra och MVC personalen tyckte att jag behövde varva ned och sova mera...Lite kan man ju försöka men att ta det lugnt med en vilde som lillfisen blir svårt:-)

Ikväll kommer Ulrika, Morgan och finaste Juni på middag ska bli himla mysigt att träffas känns som evigheter sedan vi sågs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar