lördag 28 januari 2012

Troy

flyttade in till oss för någon vecka sedan och står i vardagsrummet, pricken över i:et är kudden från Åhlens som ska ligga på Troy.
Åhlens har så himla mycket fin heminredning just nu önskar att jag hade fått en riktig lön den här månaden. Inte förrens i mars kommer jag att få en riktig månadslön eftersom jag började att jobba den 16 januari.
Vill få till allt i huset nu nu nu men som alla säger det är bättre att bo in sig och känna efter innan man köper all inredning..det är nog sant det.

Idag var vi en sväng på stan och haffade en jättecool amerikansk fotbollsjacka åt lillgumman som kommer att vara jättetuff med ett par converse till våren.
P gjorde också några fynd b.la en stickad tröja från Palt med gamla Packman spelet som mönster, låter lite strange men den är riktigt fin.
När vi kom hem fick vi finbesök av Alex och Loke, mysigt att surra över en kopp kaffe och kidsen fick springa/krypa runt. Känns så jäkla underbart att bo så stort allt blir så mycket enklare, känns så roligt att bjuda hem vänner.
Nu är P på pokerkväll och jag har myst in mig i soffan och ska klicka in på HM:s hemsida hade jag tänkt...:-)

Ha en mysig lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar