tisdag 15 januari 2013

Frysen

Idag är jag himla frysen och längtar tillbaks till Thailand väldigt mycket.
Mamma och pappa har redan bokat ny resa men till Kreta den här gången dom åker på Midsommarafton med ett kompispar. Lite avis blir man ju...bara lite..
Vår semestertripp gjorde verkligen gott för själen, bara få njuta av varma sköna dagar med dem man älskar mest av allt.
I vardagen glömmer man ibland bort att vara tacksam för allt man har omkring sig.
Min fina älskade Peter som jag blir alldeles varm i hjärtat av att titta på och våra fina underbara barn.
Tror att jag blev lite extra kär i min familj under resan något som jag trodde var omöjligt eftersom dom står mig så kär.

Marions första förskoledag efter jullovet gick strålande bra, hon har haft så skoj så hon däckade när jag satt henne i vagnen.
Hon hade som  mig också varit väldigt frysen när hon var ute och lekte det tar nog lite tid att vänja sig vid kylan när man legat i badet i 3 veckor.

Imorgon är det första träningen på länge för mig...cirkelträning med mammorna :-) Sara en av mammorna är utbildad instruktör så hon kör stenhårt med oss.
I år ska det inte bli vassen för min del har jag bestämt!!
Men det är fanken svårt att bli av med degmagen när man fått barn nr 2 iallafall för min del...


4 kommentarer:

  1. Håller med. Det är inte lätt att få iordning på magen efter barn nummer två. Gäller att ta tag i det nu:) Heja oss!!

    SvaraRadera
  2. Ser helt underbart ut! Längtar massor efter solsemester! Duktig du är som peppar igång träningen! You can do it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag längtar också efter solsemester igen :-)
      Här i Svallet snöar det och är riktigt kallt idag..
      Du om någon är ju superduktig med träning såg din incheckning på sats häromdagen, så duktig ska jag också vara om jag blir gravid en tredje gång :-)

      Radera