onsdag 25 april 2012

14 april kl 08.06



  föddes Edieh hon var 48 cm och vägde 3228, lite större än sin storasyster. Vattnet gick redan natten mot torsdag den 12/4 men precis som med min första förlossning så ville det inte sätta igång...Fick en "tablett" instoppad som skulle starta igång mig, var till en början trögstartad men när det väl satt igång så gick det vääldigt fort..
Eftersom jag har några kompisar som snart ska få barn och är förstföderskor så tänker jag inte skriva så mycket mer om själva förlossningen ni som vill veta mera får gärna fråga så berättar jag:-)

                                   


 Alla bilder ligger huller om buller har inte riktigt förstått mig på den nya blogspot...
 Här äter Marion med god aptit den "goda" sjukhusmaten som serverades


 Våran lillfis, vi älskar dig!

7 kommentarer:

  1. Grattis - va mysigt!!! Vilken riktig liten sötis!
    Jag har satt lösen på min blogg efter alla omständigheter som råder i mitt liv just nu! Vill du ha lösen får du hojta till i ditt kommentarsfält eller så med mail.. Underbart att ni är 4 i er familj nu!!! Njut å ta vara på varje sekund - man vet ingenting om livet! Hälsa hela familjen!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Carro!
    Ja jag märkte det när jag tänkte gå in och skriva till dig..Vill gärna ha lösen så jag kan fortsätta att läsa din blogg, fick aldrig upp någon mail så jag har klurat på hur jag ska få tag på dig.
    Tack så mycket:-) Snart är ni också 4 det är helt underbart.
    Har tänkt mycket på dig sedan jag såg annonsen i ST.
    Många många kramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis till lillasyster! Vilken liten sötnos!
    Hur har storasyster tagit det hela? Ska bli intressant att se hur mina busar reagerar när de inte bara får dela mig med varandra men med en liten bebis också :-)
    Ha det bra!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Åh, grattis fina Therese till er lilla Edieh och grattis även på namnsdagen!

    Varma kramar

    SvaraRadera
  5. Maila mig på carolinedenkert@hotmail.com så skickar jag lösen :)

    SvaraRadera
  6. Grattis än en gång till hela familjen! Hon är så fin lilla Edieh! :)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket allihopa:-)

    Elisabeth
    Marion har tagit det riktigt bra, hon kan bli lite "hårdhänt" förstår inte riktigt att man inte kan vagga vaggan i 200.
    Hur gamla är dina kids?

    Kram på er

    SvaraRadera