måndag 30 april 2012

Kaos

Igårkväll fick P jätteont i magen och gick omkring som en osalig ande, han var nog väldigt orolig för att behöva kräkas. Det är nämligen så att när P kräks så svimmar han...jag blev lite nervös eftersom jag har  lyckligtvis sluppit fått vara med om den upplevelsen..
När vi gått och lagt oss och jag ammade Edieh så var det dags att kräkas för P..lyckligtvis så svimmade han inte men Marion vaknade.
Marion var väldigt trött men ville inte somna om..tror att sista gången jag kollade på klockan innan hon somnade var 02.30..När hon äntligen somnade så vaknade Edieh och ville ha mat..Vi somnade sedan om och jag fick sova ca 2 timmar innan E vaknade igen tokhungrig 06.30...Den här gången väckte hon M som var dötrött och egentligen ville sova men naturligtvis blev nyfiken på mig och E.
När E ätit klart och jag skulle byta blöja bajsade hon ner hela mig och sängen...kan säga att det är inte roligt att ha senapsbajzzz över hela sig och sängen och samtidigt ta hand om två barn varav den äldre förmodligen är Sundsvalls vildaste 1,9 åring....
Nu undrar ni kanske vart P var i den här röran..han låg i gästrummet nere och jag hade inte hjärta att väcka honom för att be om hjälp.
Så nu har jag en tempur madrass som jag måste klura på hur jag ska få riktigt ren.. mig själv som har bajs lite överallt som jag inte hunnit fått bort än.

Trevlig valborg:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar