torsdag 5 april 2012

Glada överraskningar

Imorse när jag kom ner för trappen möttes jag av den här överraskningen:-) P har fixat vaggan så himla fint och kom ihåg att jag så gärna ville ha ett hjärta på sänggaveln. Får se om vi gör någon fin text och sätter på ena sidan, vi har en dekor med Ediehs namn som förmodligen kommer att sättas på vaggan.
Tänk att man kan älska en människa mer och mer för varje dag när man redan tror att man älskar så mycket att det bara inte går att älska mera.
Precis så är det med min P, han får mig att må så bra och gör mig lycklig.
Han gör alltid det där lilla extra som värmer i hjärtat.
Inte nog med vaggan så kom två roliga överraskningar med posten igår:-) En inbjudan till sommarbröllop, jag som verkligen längtat efter just en sådan inbjudan:-)
Den andra glada överraskningen är att gumman kommit in på förskolan här på Hemmanet, så i maj ska hon skolas in.
Samtidigt som det känns jätteskoj så känns det lite sorgligt att sluta där hon går nu eftersom både hon och vi trivs så himla bra.

Igår drog jag, mamsen och brorsans fru Maria en repa på Birsta, blev så glad när jag såg att kudden jag spanat på fanns kvar på Åhlens:-) Den kommer att bli finfin i gula gungstolen:-)
P blir lite matt på mig och undrar vad det är med mig och stolar/kuddar? Vet inte hur många stolar jag shoppat åt gumman.
Men det känns som man aldrig kan få för många stolar eller kuddar;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar