fredag 4 maj 2012

Besök





 

fick vi går av Linda, Johanna och lilla Jonna.
Linda hade med sig jättefina blommor som är tänkt att ska stå ute...just nu finns ingen plats men hoppas på en fin plats snart:-)
Johanna och Jonna hade med sig ett fint set till Edieh.
Roligt att prata gamla minnen med tokarna över en kopp kaffe och gofika som P fixat.
Linda blev kvar ända till 22.30 så blir det alltid när vi ses, ändå skulle vi kunna sitta och prata lika länge till.
Linda och jag har känt varandra sedan vi var 3-4 år hon är en av mina allra bästa vänner.
Var så roligt att ses igår, hon var så himla fin och glad .Sådär extra fin som man blir när man har lite saker på gång;-) Strålar inifrån och ut kan man säga:-)
Det värmer gott i mitt hjärta att se henne så.

Känner mig faktiskt lite duktig som hade besök igår i vårat dammiga hem..övervåningen ser hemsk ut men ändå så fick dom gå en husesyn:-) Bra gjort av mig som alltid måste ha så rent och snyggt när jag vet att det vankas besök.
Ska försöka att släppa helt på det och inte skjuta upp besök bara för att vi inte har fått till allt här hemma än.
Vad spelar det för roll egentligen att vissa möbler inte matchar eller står på ställen där dom inte riktigt passar?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar