torsdag 31 maj 2012

Livet på Alvägen

de senaste veckorna har inneburit otroligt lite sömn så just nu är både jag och P gåendes zombis...Det är inte Edieh som inte vill sova utan Marion.
Marion vill inte somna på kvällen så för det mesta tar det nästan 2 timmar att somna så sover hon några timmar och vaknar upp vid 02-03 tiden tvärpigg och står vid sängkanten hur pigg som helst och vill att vi ska kliva upp. Hon är vaken mellan 1-2 timmar och vaknar sedan upp vid 5- halv 6..
Nu när det har gått några veckor så har det börjat märkas på henne att hon får för lite sömn och kan vara riktigt trött vid 16 tiden men då kan vi ju inte lägga henne..
Lite sömn toppat med en alltid busig Marion som det är 210 i hastighet gör en ganska bra geggamoja i huvudet..Träffade på en gammal klasskompis inne på HM idag kändes mest som jag bara stod och yrade och pratade goja. Höll på att gå ifrån HM utan kavajen som jag var där för att hämta, riktigt bra koll..
Köpte en svart kavaj som jag ska ha på min morbrors begravning nästa fredag, han gick bort för två veckor sedan i cancer så alla tankar kring honom gör ju inte att hjärnan funkar bättre...


Tips på bra fungerande sovvanor när det gäller 2 åringar sökes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar