lördag 2 juni 2012

Tradera

Några fina fynd på Tradera har jag gjort, en lampa till mitt och P:s sovrum och en liten fransk skyltdocka som kommer att stå i tvättstugan har jag tänkt.
Tvättstugan kommer att bli så fin när jag har fått till den som den ska vara, just nu är den inte mycket att hänga i julgran;-)
Lampan har en superduktig tjej gjort åt oss så den är ny och fin.
För något år sedan hittade jag en fransk skyltdocka i en webb butik som inte finns kvar längre..vad jag har ångrat mig att jag inte köpte den...Så hittade jag en skyltdocka på Tradera och fick den för nästan gratis..den går inte att jämföra med den jag hittade hos Syster Grön men nu har jag ju iallafall en som kommer att bli fin i tvättstugan i rätt storlek.

Den här godingen hade varit en riktig goobit i min tvättstuga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar