fredag 16 juli 2010

Min älskade lilla familj

Den 6/7 klockan 02.27 tittade Lily Marion ut, gumman vägde 2946 g och var 47 cm lång.
Äntligen fick vi uppleva känslan som alla pratar om när barnet kommer ut, det är som alla säger det går inte att beskrivas det måste upplevas.
Jag är så stolt över Peter som var en klippa under hela sjukhusvistelsen, vi blev ganska länge på sjukhuset då vattnet gick men inga värkar ville sätta igång.
Stolt över Marion som är världens vackraste ( otroligt lik pappa men har mammas mun:-) ) och lät mamma ha en så bra förlossning att det kändes som jag fuskade mig igenom den.
Stolt över mig själv som klarade av att föda som har varit en av mina värsta skräcker + att ta ryggmärgssprutan som också var en av mina värsta skräcker.
Ordet lycka känns inte tillräckligt för vad jag känner just nu, nu börjar livet som jag har längtat efter bra länge.
Lägger in en bild på vår ballis också, äntligen har vi fått "tillbaks" den efter evigheters renovering.
Den börjar att likna något, ska bara rengöra den mer noggrant och köpa nya sittdynor.

Ha en bra dag i solen!


7 kommentarer:

  1. Huga va söt man få va!! ;)

    SvaraRadera
  2. Jätte stort Grattis
    Bra jobbat!!
    Kram frå-n Familjen fjä-ll/vedin

    SvaraRadera
  3. Åh vilken liten söt tösabit:) Kraam!!

    SvaraRadera
  4. Tack:-) Ja hon är så himla fin vår lillgumma:-)
    Johanna jag tänkte skicka sms till dig men jag hade bara jobbnr som Benitha har.

    Kraam på er!

    SvaraRadera
  5. Ett kärleksbarn, vilken lycka! Så glad för er skull. Grattis ännu en gång goding!

    SvaraRadera
  6. LANGTAR tills jag far traffa er alla tre :) Henne gjorde ni bra Tessan, otroligt sot liten tjej!!! Ar sa lycklig och stolt for er skull!Saknar dig!Kramar

    SvaraRadera
  7. Ja Therese det är verkligen ett kärleksbarn:-)
    Tack så mycket:-)

    Tack Lollo:-) Hon är det bästa jag har gjort:-)Marion och Peter är kärlek och lycka:-)
    Saknar dig också massor!!! Vi måste planera in något besök.

    Många kramar till er!

    SvaraRadera