fredag 2 juli 2010

Update från Grönborgsgatan..

Dagen har varit rätt lugn, P och jag har varit ute på gräsmattan och läst/stekt oss lite.
Har haft några sammandragningar, "mensvärkar" men det har inte varit så farligt.
Vi har nyss käkat gomat från grillen som Ralph måste ha gillat skarpt för han rör på sig som en tok i magen:-)
P har vågat iväg till jobbet men kommer hem direkt om jag börjar att få ordentliga värkar. Innan han for så fick jag en present....Ja jag vet, jag är sjukt bortskämd..men just nu känns det som jag är värd dom presenter jag har fått när jag tänker på vad jag har framför mig...Jag fick en Gucci diaperbag, nu är min vagn fulländad:-)
Känns som något är på g snart men jag har ju inte en aning om hur det ska kännas så jag kan ju ha helt fel..
Vissa stunder känner jag mig verkligen livrädd och vill bara börja att storgrina, kanske bra för mig att det tar lite tid nu så jag hinner "vänja" in mig på att nu är det nära..Vad jag yrar på nu, men ni kanske förstår lite vad jag menar:-)

Ha de bra!

1 kommentar:

  1. Gu va spännande gumman.. Nu är det nära! ;)
    Hur mår ni? Lever Ralph om där inne?

    Pratade med alex förra veckan om att ta en fika.. vad sägs? Fick lov av alex att använda deras lgh! :) En fika på ballisen kanske (om du orkar)?! Puss&kram

    SvaraRadera