torsdag 1 juli 2010

Världens finaste Juni på besök

och såklart hennes fina mamma Ulrika.
Juni är en jättesnäll liten tjej så jag och Ulrika kunde sitta länge och skvallra:-) Yra jag skulle stolt visa hur bra vår Briovagn är...fick inte alls till det..Man kunde nästan tro att vi köpt världens sämsta vagn när jag stod där och ryckte och hade mig:-) Tur att P hann hem en sväng innan jobbet och fick visa/demonstrera hur bra den faktiskt är:-)
Ska googla lite mera på varför hjärnan krymper när man är gravid så jag kan förklara lite bättre varför jag är mera blåst än vanligt...haha:-)

Idag är det min pappas födelsedag så P och jag var ut en sväng till Njurunda på förmiddan och fikade, pappa verkar inte få som han vill att dela födelsedag med Ralph. Undra vilken dag han har tänkt att komma, spännande att se:-)
Pärona höll på att packa inför att resa till Boden senare på eftermiddagen, känns jättetråkigt att P och jag blir hemma från Andreas och Marias bröllop.
Men eftersom jag varit orolig inför förlossningen så känns det bäst att stanna hemma ifall att Ralph vill komma i helgen. Föda här hemma där dom har all koll i sjukhusets data än att föda i Boden där dom inte har en enda uppgift om mig och min graviditet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar