tisdag 17 maj 2011

Fredag den 13..




var första gången jag och P såg att gumman stod helt själv utan problem en längre tid utan att hålla i sig, dessutom tog hon steg mot oss. Snacka om stolta föräldrar:-)
gumman visade upp sina skills för polarna Loke och Elliot

På fredag kväll åkte vi ut till Njurunda och käkade middag hos pärona och träffade kusin Selma som var på besök med mamma Maria och pappa Andreas.
Söndag var det kalas för finaste Juni som fyllde 1 år den 26 april. Våra småtjejer börjar att bli stora.


Gumman hade jätteroligt på kalaset lekte så att hon var helt svettig:-) Vi hann knappt sätta oss i bilen förren hon tokslocknade
det är väl ett bra betyg på ett lyckat kalas:-)
Efter kalaset åkte P ut till tomten och fortsätta att slakta träd som ska bli ved så småningom
Vi fick oss en glad överraskning på söndag morgon när P åkte ut till tomten, det var full huggning och vatten och avlopp var draget inför gjutningen. Nu är huset verkligen på G:-)
Avslutar med några bilder på gumman så mormor blir extra glad:-)

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hamnade på din blogg via en länk på en annan blogg men inser att vi har en del gemensamma bekanta :) Linda i inlägget här ovan har jag jobbat med och din kille har jag gått i skola med :) Min lillebror är dessutom kompis med din bror. Världen är liten! Vad kul med husbygge!

    SvaraRadera