onsdag 25 maj 2011

Sommaren

börjar äntligen att komma och snart är det dags för Barcelona resa, livet känns fint:-)
Den här veckan är 5 veckan på jobbet alltså bara 1 vecka kvar till mammaledighet :-) :-)

Har ni tänkt på att det är så många som är dåliga på att ge komplimanger eller att ta emot en komplimang?
Är det inte roligt att ge en komplimang och göra någon glad?
Idag gav jag en tjej på jobbet en komplimang och hon såg så otroligt förvånad ut nästan som att jag skämtade när jag sa att hon var jättefin.
Tråkigt att det ska vara så.
Från och med nu ska jag bli bättre på att ge komplimanger!

3 kommentarer:

  1. Vetdu Therese! Minns så sjukt tydligt att du alltid var bra på att ge fina komplimanger när man hade nått fin på sig eller hade en bra hairday ;) Sån fin egenskap att du alltid både uppmärksammar och berömmer! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Alex vad glad jag blir:-)

    SvaraRadera