onsdag 11 maj 2011

Tvättstugan

får sig en färgstark vägg vilken tapet det blir är inte riktigt bestämt än. Golvet blir förmodligen svart klinkers som är lätt att göra rent efter smutsiga kläder och barn:-)
Ska försöka göra så att jag får plats med en liten syhörna där jag kan ha min fina symaskin som just nu finns hemma hos pärona. Symaskinen är efter min mormor så den är väldigt speciell
Precis en sådan här symaskin har jag ( bilden är googlad och lånad )

Har hittat fina färgglada krokar/nyckelskåp på Rummet som jag tänkte visa P imorgon som kanske skulle passa in.

Det går inte att beskriva hur roligt det är att sitta och drömma sig bort om huset. Hoppas att allt blir så bra och går så bra som vi har tänkt oss

2 kommentarer:

  1. Jättefin symaskin!
    Ska bli så roligt att följa husbygget! När börjar ni och när är det klart?

    SvaraRadera
  2. Plattan kommer att gjutas förmodligen nästa vecka så då kan vi äntligen säga att bygget är igång. slutet av sep början på okt hoppas vi på att kunna flytta in.
    Roligt att du läser om bygget, kom gärna med tips och ideer:-)
    Ska lägga ut en bild på ritningen så fort alla ändringar är gjorda

    SvaraRadera