måndag 11 juli 2011

Hela familjen sover

det borde jag också göra men jag kan inte somna.
Har lite funderingar som jag inte kan sluta att tänka på..roliga funderingar..Men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Måste få lite kompisråd innan jag berättar.

Är sugen på att köpa den rosa fåtöljen på Åhlens med tillhörande fotpall imorgon men P är inte så sugen på något mera rosa...Till övervåningen i huset har vi nämligen köpt en rosa fatboy och rosa fåtölj som vi matchar med orange fatboy och orange fåtölj..Vi vill ha färgglatt i det sk barnvardagsrummet..Hoppas nu bara att vi får plats som vi har tänkt:-)

2 kommentarer:

  1. Jag ger gärna råd, ring om du vill surra! Vi kommer upp på lördag, hoppas vi kan ses nästa vecka! Pöss

    SvaraRadera
  2. Ska berätta imorgon:-)
    Pöss

    SvaraRadera