söndag 4 december 2011

2 advent

här sitter jag själv med två stora tvätthögar som väntar på att vikas och läggas in i lådor och garderober...men ska bara göra lite annat innan har jag tänkt länge nu..
P jobbar till klockan 18 och gumman sov över hos pärona igår vi blev kvar ganska länge och hon blev så himla trött. Tur att jag har världens bästa föräldrar, känner mig skönt utvilad idag. Men nu längtar som som en liten toka efter gumman.
Funderar på att ta en prommis upp till norra bergets julmarknad men det känns inge vidare juligt med strålande sol och bar backe, när jag tittar ut genom fönstret känns det som höst.
Inte vidare juligt har vi inne heller...inte en enda julpinal har vi plockat upp ur någon kartong, vi får jula till det ordentligt när vi flyttar in i huset nästa vecka.
I lgh:en är det ett enda stort kaos och det känns lite hemskt att gumman ska ha det så stökigt runt omkring sig.

Hoppas att ni har en fin 2 advent:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar