tisdag 6 december 2011

Lotta på Bråkmakargatan


har blivit en av gummans favoriter så medans hon kikar på Lotta så letar jag fin spegelbelysning till badrummet på övervåningen.
Vill ha en "smink" belysning på vardera sida av spegeln men hittar inte riktigt den storleken jag är ute efter...kanske Lisa på Make up store har något bra tips.
I eftermiddag spelar Chris Medina på Birsta..blir nog lite nördvarning på mig nu men jag vill gärna stå där och trängas för att få se en glimt och framför allt höra honom sjunga.

Nu är jag i vecka 21 och det sparkas rejält i magen, en riktig liten vilde i magen:-)
Har rensat ut alla Marions gamla kläder och vill hitta en fin byrå som jag kan ställa in i minis pytterum.
Eftersom jag tycker att tapeten vi valde till minis rum är lite mera pojkaktig så har jag några funderingar på att få det lite mera tjejigt...så fort jag är klar med det ska jag berätta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar