torsdag 15 december 2011

Flyttstädning pågår

Vad mycket grejer man hittar i gamla flyttkartonger, kort från ett liv man knappt kommer ihåg. Jag som tycker att jag känner mig som 22 fortfarande men nu när jag hittade en massa gamla bilder från den åldern så känns det verkligen som evigheter sedan..En bild på mig på gamla Olearys i hörnet som hann brinna ned och återuppstå...Ett gammalt spinningkort från Ego, hur uråldrigt ser inte det Ego kortet ut..Ett ID på mig när jag var i Israel på Kibbutz..
Tycker nog när jag tänker efter att det är mycket bättre att vara 32;-)

Idag har jag och Marion träffat finfina gamla klasskompisar från gymnasiet Lisa och Johanna med deras små tjejer och Sara min barndomskompis med hennes dotter.
Vi fyra fick våra döttrar samma år så det var jätteroligt att ses.
Var så härligt att träffa brudarna var som att vi träffats igår och munnarna gick i högvarv:-) Det roliga var att jag tyckte inte någon av dem såg en dag äldre ut än på gymnasiet, var precis som förr;-)
Jag och gumman hann inte vara hos Johanna så länge eftersom vi hade ett bankmöte gällande huset så tiden verkligen bara rusade iväg.
Därför blir det snart en date igen men hemma hos oss, ska bli så lovely att bjuda hem kompisar till ens egna hem:-)

Idag har Robban lagt Marrakech golvet i badrummet nere såg riktigt bra ut på bilden som P visade.
Igår kom trappen på plats så nu kan jag andas ut över den, blev riktigt nöjd.

2 kommentarer:

  1. Shit pommes frittes! ;) Vilken donna hihi... Längtar tills man får komma och kika på drömkåken. Är så glad för er skull. Ha de gött! Puss å kram till Marion från Victor ;)

    SvaraRadera
  2. Amen eller hur..kolla in luggen på spinningkortet:-D
    Ni år komma och hälsa på när ni vill:-)
    Marion hälsar tillbaks med pussar till Victor:-)

    Ha det fint åsså hörs vi snart
    Kram

    SvaraRadera