söndag 3 juni 2012

Ute i regnet

stod bröderna Andersson igår och snickrade altan på framsidan av huset, nya tag redan idag då dom var uppe med tuppen och började att snickra.
Både jag och P är otroligt tacksamma att Uffe är här och hjälper oss och kommer på riktigt bra ideer om hur vi ska bygga på bästa sätt.
Tack vare honom kommer vi att få en riktigt fin altan:-)

Marion har sovit hos pärona så det blev en väldigt lugn kväll för mig och Edieh när P och Uffe höll på att snickra. När dom kom in  skulle vi kolla på film....gissa vem som somnade bort slutet av filmen?
Jag har verkligen blivit en sådan där pensionär som jag aldrig skulle bli;-)
Idag är jag iallafall ordentligt utvilad det känns riktigt skönt.
Har jag förresten berättat att när Marion sover hos pärona så sover hon hela nätter?
Vi ska nog sätta in hennes säng i vårt rum för att se om det gör någon skillnad.

Imorgon tar jag med tjejerna och åker med mamma ner till Örebro och lillebror med familj där vi stannar över natten innan vi fortsätter ner till Götene för min morbrors begravning som äger rum på fredag.
I den "bästaste" världen hade min kusin E fortfarande varit en glad skitsnygg cool duktig studerande brutta i Göteborg med sin pappa hemma på kontoret i Götene.
Jag lallandes här hemma med ungarna och sett fram emot en aw med bästa brudarna Lotta Joselen Johanna och gravida Em..
Tänk om man kunde göra en sliding doors där man hinner med tåget och ingen skitcancer existerar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar