torsdag 18 oktober 2012

En spark i baken

är vad jag behöver för att komma igång att träna ordentligt..därför har jag anmält mig till Ester & co och deras "Minska en klädstorlek på 4 veckor! "
Tyvärr är jag inte den där personen jag skulle vilja vara som alla gravidkg bara rinner av utav promenader och amning.
Jag har länge varit stenhård med vad jag äter men ändå står samma hemska siffra på vågen.
Kanske att lite hård träning sätter igång förbränningen.


Håll tummarna att det finns plats för mig!

5 kommentarer:

  1. Fina döttrar du har fått Therese! =)
    Lycka till Ester & Co, läser gärna om hur det går.
    Kusinen Jacob

    SvaraRadera
  2. Åhh vad spännande, älskar sådana projekt! Går supersegt för mig nu så hoppas på att kunna få lite inspiration här hos dig.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Tack Jacob roligt att du hittat min blogg :-)

    Vi får peppa varandra Johanna :-)

    SvaraRadera
  4. Grymt jobbat Therese! Du kommer att klara det perfekt! Dela gärna med och berätta hur det går! Du kommer att inspirera många andra tror jag:) stor peppkram från Sthlm

    SvaraRadera
  5. Tack Jannice :-)
    Ska bli bättre med att uppdatera, har som mål att uppdatera varje dag hur det går.
    Stor kraam

    SvaraRadera