onsdag 24 oktober 2012

Höststorm

har det varit här idag, Marions pippihus höll sig kvar i äppelträdet med nöd och näppe.
Marion hade ännu en vakennatt så idag fick hon vara hemma från förskolan och pyssla på här hemma.
Hennes dagens..tyllkjol, mössa, mjukbrallor och favorittröjan med en jordgubbe på...undra hur dagens kommer att se ut om några år? :-)

Jo hörrni jag kom med i träningsgruppen på Ester så i förrgår var jag och betalade in deltagarsumman, första gången jag kommer in på ett gym där det luktar hårfrisörska :-)
Så på måndag är det invägning/mätning start..kommer att uppdatera mina resultat här..men vet inte riktigt hur jag ska göra om jag vill lägga ut mina mått...kanske vågar erkänna dom när jag blivit lite mindre hehe ;-)
Idag startade även mama bootcampen här på Hemmanet igång så nu jäklar..Beach 2013 here i come ;-)

3 kommentarer:

  1. Grattis och lycka till! Tror du kommer göra strålande resultat :-)
    Dax att ses snart va? ;-)

    SvaraRadera
  2. Heja dig:) såg att du länkat til mig. Kul:) Måste vara godkänd för att läsa hos dig va?

    Kram frida

    SvaraRadera
  3. Tack Carina :-) Ja vi borde verkligen ses, var för längesen. Du har ju bara sett E en kort sväng på stan i somras.
    Ni kan väl komma över och käka middag, plingar dig. Kraam

    Hej Frida!
    Din blogg är så härlig :-)Åsså är jag lite avis på er som bor neråt i landet ;-)
    Näe jag har något knas med min blogg, har försökt att få bort rutan som dyker upp men det envisas med att vara kvar. Är till en helt annan blogg som jag följer.Min blogg är inte skyddad med lösen.
    Kram kram

    SvaraRadera