tisdag 16 oktober 2012

Första snön

låg på backen imorse när vi klev upp, vart tar tiden vägen?
Edieh har hunnit blivit 6 månader + några dagar..min lilla bebis.

Tur att Marions nya vinterskor kom så lägligt som dom gjorde igår, visst är dom fina!!
Har hittat ett par Uggs till mig själv också men det verkar som inte en enda inköpare här i
Sverige har tagit in dom i varken 35 eller 36 så himla dåligt.
Samma sak med Primebootsen som jag har suktat efter i evigheter...dom görs i 35 men många inköpare vet inte ens om det....lite märkligt, borde man inte ha större koll på märken man köper in?

Har gosat in mig i soffan, väntar på P och Hollywoodfruar :-)

2 kommentarer:

  1. Du får väl göra som alla andra , köpa på nätet, i Sverige eller utomlands. Butikerna i Sverige håller på att skjuta sig själv i foten när de inte är mer öppen för kundernas önskemål och krav. Eva R

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Eva.
    Sitter och luskar på hur jag ska få hem båda skorna till bästa pris från utlandet. Tur att jag har släkt och vänner i USA :-)

    SvaraRadera