torsdag 12 augusti 2010

Marion fick pengar...

av min morbror här i veckan som vi skulle köpa något fint och bra för.
Vi har köpt en babysitter som hon gillar att sitta i ett kort tag, tror att hon kommer att kunna sitta längre stunder när hon blir lite äldre.
Vi ska också köpa en sängmobil som P har hittat med fjärkontroll:-) Hahaha fjärkontroll,snacka om att han/hon som kom på den uppfinningen måste vara lat.
Någon som däremot inte är lat är P som orkade bära upp vår nya spis helt själv till lgh:en och slänga ut den gamla. Vilken skillnad det blev, kanske inte världens bästa spis men den duger och höjer upp priset lite ( hoppas jag) inför försäljningen. Det enda dumma är att fläkten ser numera gul ut i jämförelse med spisen. Men så får det vara för den kommer vi inte att byta.

Idag var vi på BVC gumman kan nu stoltsera med 51.5 cm och 3420g :-)
Nu är prematurpyjamasen hon fick av mina päron lite för kort i armar och ben, den var förstor när hon fick den.

Igår var jag med Alex på stan, kan inte sluta att shoppa till gumman...så mycket reor överallt och så mycket fina kläder både på rean och höstnyheter..Har inte kollat något till mig själv, just nu vill jag inte köpa något..lite för fet än..:-)
Den här veckan har jag kommit ut på några promenader såå skönt, som jag längtade efter att kunna ut och gå när jag var gravid.

Eftersom vår dator har krånglat ett tag så blir jag mer och mer sugen på att köpa min lilla drömdator, en rosa Asus seashell..kanske ska ta och köpa en triss imorn;-)
Varför måste allt kosta så mycket pengar hela tiden?

Kram




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar