måndag 9 augusti 2010

Mina slagna hjältar!

Idag var Peters första dag på jobbet efter 5 v ledighet, veckorna har verkligen rusat iväg.
Inatt somnade inte gumman förren 01.30 så jag var väldans trött när jag fick sova och upp igen 05.30 Perfekt av henne att vakna då när Peter ska upp så hon inte väckte honom i onödan;-)
Har fått dille på fruktsoppa som jag tror håller mig vaken igenom amningarna, en riktig sockerbomb men såå gott. Fruktsoppa är en favvo från när jag var liten som jag upptäckte igen strax innan förlossningen.
När Peter kom hem efter 13 idag så hade jag precis klätt gumman för dagen, vi har haft en riktig slappardag och bara varit hemma. Passar bra med en sånn dag då det spöregnat nästan hela dagen.
Har smågrejat här hemma medans mina älsklingar vilat, förstår fortfarande inte riktigt att dom här två underbara människorna är min familj. Lyckan på jorden är mina goobitar:-)
Gumman har börjat att upptäcka sina händer och suger på dom nästan hela tiden, hon ligger och "pratar" med oss och kollar med stora ögon:-)















2 kommentarer:

  1. Hon är så söt och såååå lik Peter =)

    SvaraRadera
  2. Ja hon är bra lik sin pappa gogumman:-)

    SvaraRadera