tisdag 24 augusti 2010

Marions underbara leende

var det första jag såg när jag klev upp imorse, kan dagen börja bättre:-)
Gumman var så snäll imorse och lät oss sova till kl 11 så jag var riktigt utvilad idag ( det kunde man inte tro när jag gick in i den stora larmgrejen hm har vid sin utgång..blev en ganska bra smäll och Alex asgarvade:-) Man måste ju få bjuda på sig själv ibland...)

Jag och gumman mötte upp Alex och hennes syster som var i Svall på besök för en fika på Charm. Riktigt mysigt att sitta på lilla Charm, varför går man inte dit oftare?
Var roligt att träffa Rebecca igen, hon och Alex är så lika men ändå olika:-)
Gumman fick presenter av Alex, inte vilka presenter som helst utan ett sleep sheep.
Ett sleep sheep är ett gossedjur som ska underlätta för barnet att somna lätt, tryggt och lugnt.
Det finns en liten högtalare i fåret som vyssjar till sömn med rogivande ljud från regn, havets vågor, valsång och ljudet av hjärtslag.
Inte nog med det så fick hon jättefina kläder också, tack snälla Alex och Johan igen för dom fina presenterna.
Fåret sitter uppsatt på gummans säng:-)

När jag sitter framför datorn kan jag inte låta bli att kolla in fina saker till gumman, igår beställde jag en jättegullig skepparkavaj som jag hoppas passar på lillfisen.
Gumman är fortfarande så liten, hon vägde 3600g i fredags när vi var på BVC.
Hon har fortfarande 50/52 i kläder, kanske säger pang snart så är hon en liten tjockis:-)
Har hittat lite fler saker som jag är sugen på att klicka hem, en jättefin overall, vinterskor och en baseballjacka som det står M som i Marion på framsidan:-)
Nu ligger goofisen och sover gott i sin säng = ligger och snarkar som en liten mops. Tänk att man kan älska någon så otroligt mycket som bara har funnits i 7 veckor.
Kan inte tänka mig ett liv utan henne eller Peter, min underbara familj. Vet att jag har skrivit det förut men jag kan inte sluta att skriva same same, för jag är så stolt över att ha en så fin familj.

God natt från mig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar