tisdag 29 mars 2011

Blommor




kom P hem med i fredags åh vad jag älskar att få snittblommor. Är så härligt att ta av pappret känna den goda doften och gissa vad för sort som finns där i.
Jättefina gerbera i härligt starka färger står nu på köksordet lika fina som i fredags.
Jag är nog en av de få som inte tittar på Big Brother, ni som gör det kommer att veta precis vad jag menar när jag säger drömmarnas sminkbord...
Har gått förbi Annas butik Åkrokens hem Å present länge nu och suktat efter det fina sminkbordet och stolen som är gjord i speglar som står i det ena skyltfönstret. I fredags var jag bara tvungen att gå in och höra med Anna om det var till salu..och till min glädje kan jag beställa mitt alldeles egna drömsminkbord...nu till STORT minus det kostar 5000..många pantburkar det..
Den här bilden gör inte bordet rättvist men det var den enda bilden jag hittade. Kommer inte ihåg vilka som gör bordet förutom att det är dansk design.

Å nu ni..håll i hatten!!! Vi har köpt ny soffa, yeessssss!!! Ni som känner mig vet hur himla lycklig jag är just nu;-)
Blev den här soffan från rummet
Adriana heter soffan och är svart mönstrad. Finns ett vitt bord som det är sittpuffar under med samma tyg som soffan som vi är sugna på att köpa.
Bilden nedan visar ett likadant bord men i andra färger:-)


2 kommentarer:

  1. Äntligen! Som jag har fått höra om denna skinnsoffa! ;)

    Superfina blommor också!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe ja eller hur:-D
    Kraam

    SvaraRadera