tisdag 22 mars 2011

En lyxig morgon

hade jag imorse som började med morgon spinning på Ego, det är så underbart att spinna i love it.
Efter träningen svängde jag in på Pressbyrån och stod lääänge vid tidnings stället innan jag bestämde mig, var så skönt att stå där helt själv i min lilla egna värld och bara titta på alla nya glossiga magasin med snygga människor/ kläder på frontpage.
Blev såklart Sofis mode och en annan svenska fick följa med hem idag...Elin klings tidning...blev lite nyfiken.
Har inte hunnit öppna den än,men snart så..
Tycker nästan att det hade varit roligare om Blankens gjort en egen tidning..men det kanske kommer..

Helgen som var har gått sjukt fort som alltid. Lördagen tillbringades på Tonhallen och Svansjön innan det var att stressa iväg hem för Jimis 30 årsfest. Det var medeltidstema och P hade hittat en riktigt bra utstyrsel som riddare. Alla barn som var på festen tidigare på kvällen var som flugor på P och ville låna hans svärd.
Blev lite extra kär i min fina sambo när jag satt och tittade på honom och alla barn, vart vi än är så hänger alltid barn på honom utklädd eller inte. Det måste vara ett bra tecken på att jag har hittat rätt pappa åt Marion.

Igår var gumman på sin första Dragons match och hejade på Leeloos pappa och hans lagkompisar till vinst i sporthallen.
Gumman verkade tycka att det var riktigt skoj och var vaken hela matchen.

Nu ska jag käka fruktsallad och läsa

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar