torsdag 10 mars 2011

Tapas middag




bjöds det på idag på Grönborgsgatan, vi bjöd hem P:s arbetskompisar Henke och Jenny och deras coola son Loke.
Varje gång vi ses så säger vi att nu måste vi ses oftare..hoppas på att vi håller det den här gången;-)
Är proppmätt just nu..skulle vara pricken över i:et att ha Emelies rosa gåband att gå bort några hundra kalorier..Här har du ett perfekt tillfälle P där jag skulle använda mig av gåbandet..du jobbar natt lillfisen sover..
I födelsedagspresent önskar jag mig det rosa/vita gåbandet på Life som jag kan ha i vårat stoora sovrum i huset.

Det bästa på hela dagen var på förmiddan när jag, P och Marion fick äran att följa med Alex, Johan, Elliot och Loke på premiärturen med deras fina tvillingvagn.
Såå himla fina är småkillarna och pyttesmå, kommer inte ihåg att gumman var så liten. Gumman är stora damen om man jämför henne med hennes små killkompisar.
Är så glad över att allt har gått så bra för Alex och Johan finaste paret på Storgatan!


Alex har inspirerat mig att göra en anslagstavla, skulle vilja ha en i den här stilen..någon som vet vart man kan hitta en sådan eller material för att göra en homemade?

4 kommentarer:

  1. Kika in på www.uffessakerochting.se
    Kul sida med massa skoj.

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra:-)
    Är det Johanna som tipsar?

    SvaraRadera
  3. Men finaste finaste underbara Therése! Jag är fortfarande helt vansinnigt rörd över presenterna till boysen... du är underbar min vän.

    Kom över till veckan ska jag skämma bort er :)
    Pöss / A

    SvaraRadera
  4. Å du är lika underbar Alex:-)
    Kommer mer än gärna över till veckan

    Pöss

    SvaraRadera