tisdag 15 mars 2011

Sidsjön






i det underbara vädret är så härligt.
Igår efter babysången traskade jag och gumman upp dit och tog ett varv med Linda innan vi gick in och smaskade på fruktsallad. Blev en sen kväll för vi snackar så mycket , tiden bara rinner iväg. Var hemma efter 24 och P satt uppe och väntade som den snälla pappa han är;-)
Imorse blev det Sidsjön igen med Sara och Estelle, Estelle är så liten och söt:-) Hennes fina föräldrar kommer nog att få det hett om örona när hon växer upp;-)

Ikväll ska mamsen vara barnvakt åt lillknotan, P och jag ska mysa till det och gå på 1891 och äta medelhavsbuffe efter det blir det bio.
Vi ska se The fighter, tror att en kan vara riktigt bra.


Är så glad för äntligen har jag fått tag på Miss Ulla kudden från Åhlens och en till kudde som heter Manhattan. Skam den som ger sig;-)

2 kommentarer:

  1. Förstår de :)
    Det går bra med bygget..rullar på framåt men allt tar tid. Tyvärr är jag en tidsoptimist å tycker jämt att "de borde inte ta så lång tid"..får se när vi kommer in. Hade siktat in oss på slutet av April men det tar säkert en månad till så kanske i slutet på Maj. Ett som är säkert är att skruttans 1 års dag SKA firas i nya huset :) Så det bästa tips jag kan ge dig är nog att ha tålamod med att allt tar tid :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en jättemysig kväll! Funkar torsdag? =)

    SvaraRadera