onsdag 23 mars 2011

En fika på jobbet




blev det idag och gumman fick fina presenter, en fleecefilt och en bok om Anja Anka.
Vi pratade om mitt lilla inhopp på jobbet mellan 26 april-3 juni, P ska vara pappaledig . Den 4 juni åker lilla familjen till Barcelona som inledning på en härlig ledig sommar tillsammans.

Blev en vända på stan, hittade mycket smått och gott som jag ska hämta imorgon.
Hittade ett par så söta brillor till gumman så dom kunde jag inte låta bli att köpa.
Var inne på Body shop och kikade på deras barnsortiment någon som har testat Buriti?
Gummans hud har börjat att bli väldigt torr igen, hon kliar jättemycket på sina armar.

När vi kom hem myste vi med en nyvaken pappa och lagade mat tillsammans,gumman lekte med kastruller så det ekade ut i trapphuset. Idag blev det viltskavspasta med skogschampinjon och pepparrot från Linas matkasse.
Blev riktigt gott, var lite tveksam på maten när jag såg matlistan men både idag och igår har maten varit kanon. Igår åt vi kolja i dill- pepparrotsås med kokt potatis och vänskapssallad.
Vi blev glatt överraskade när vi hörde att Linas matkasse även kommit till Sundsvall och vann vår kasse på Facebook.






1 kommentar:

  1. Tjohej !
    snygg pyjamas ;) men e de inte bara 50-56 i den ?? :-O lillfia ;)
    Men kappahl är stora i storlekarna på just pyssisar.
    Du, testa bodybutter för barn på body shop. Kajsa älskar den o ha blivit så mjuk ! Dyr som attan 240 tro ja men helt klart värt det. (ja hade tur o köpte min i berlin för hälften)

    hoppas vi ses snart !

    (skriver du svar så svara gärna som en kommentar i min blogg, lättare att inte missa då :) )

    SvaraRadera