torsdag 1 november 2012

Seg uppdatering


av mig kommer här.
Jag har lovat många att uppdatera här om mina 4 veckors träning på Ester ska verkligen försöka att skriva lite varje  dag, roligt för mig själv också att kunna kika tillbaks på.
Måndagen började inte alls bra då jag trodde att jag fått magsjuka, hade jätteont i magen och mådde riktigt illa så mama bootcampen hoppade jag över.
Mådde bättre på eftermiddagen så jag tog mig in till Ester för invägning/mätning efter det så blev det ett corepass.
Tisdag blev det indoor walking har aldrig kört det förut, var ju hur roligt som helst. Jag som älskar spinning blev nästan lite mer såld på walkingen.
Onsdag morgon bjöd på ett mama bootcamp pass som var riktigt effektivt har en himla träningsvärk idag vill jag lova. På kvällen var det en kostföreläsning det mesta vet jag ju faktiskt redan...mitt problem är ju inte att jag äter för mycket snarare tvärtom.
Jag glömmer bort att äta, vid 20 på kvällen kommer jag på ja just ja jag har bara ätit en macka till frukost idag och druckit 6 koppar kaffe....

Ikväll kommer vår byggare hit för att prata lite husgrejer så då får det bli löpbandet och lite egna övningar.
Igår kom Peter hem med en stor bukett rosor till mig, älskar verkligen snittblommor på köksbordet. En till liten egenskap jag har är att jag tycker det är så himla fint att ha snittblommor också inne på toaletten...P är numera van att blommor jag får av honom kan hamna inne på toaletten..vita liljor är den stora favoriten...så om du är sugen på att ge mig en toalettblomma någon gång så gärna vita liljor;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar