torsdag 5 november 2009

Fika med Alex och Bergqvist


Riktigt nice och fika med Alex och Bergqvist,träffa "normala" människor;-) Så fort jag såg dom inne på Waynes blev jag på jättebra humör:-)
Tycker om er så himla mycket tjejer!!
Vi satt och snicksnackade om allt..blev väldigt nyfiken på den fulla damen som Alex träffade i lör inne på Max som hade blivit bjuden på frulle på Alnö;-) Kanske någon 40 åring på IF eller Trygg..hihihi

Innan jag gick på Waynes hann jag en sväng på HM och hittade en såå cool tröja..fast Peter tyckte jag skulle ha köpt ac/dc istället..han tycker att Mick Jagger är äcklig..
Vet att man inte ska köpa något så tidigt men jag kunde inte låta bli..
Skulle hämta Peters suprise men orkade inte gå till OK det får bli på lördag istället.

Nu ska jag mysa med min darling!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Är så glad för er skull!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Filmdags snart?? Jag har en hel hög hemma som jag vill se.... mysbyxor har jag oxå! Kram

    SvaraRadera