tisdag 24 november 2009

Vecka 8...drömhuset,Riksgatan 2?



Gick hem efter lunch idag..fyy vad jag mådde dåligt.Hade jätteont i magen och mådde jätteilla.Trodde att illamåendet försvunnit för jag har mått som en prima ballerina i flera dagar..tills idag...När jag kom hem så tog jag en alvedon och somnade i sängen..Tänkte hoppa över fotbollsträningen med lillkillarna men fick ett sms av Malin som skrev att hon var sjuk...var bara att byta om och traska bort till St Olof skolan.Träningen gick bra men de var bara 3 killar där..Jag jobbar åt solens IF som aktiverar barn med tex downs syndrom.Jätteroligt är det att vara tränare men kanske inte just nu när jag mår som jag gör...Vet inte riktigt hur det blir för mig efter jul om jag känner för att fortsätta..vi får se

Peter och jag har blivit besatta av ett hus i Sörberge där Peter växte upp...jag som alltid har dömt ut Timrå och kanske även människorna lite som kommer därifrån...Åsså visade det sig att mitt livs kärlek växte upp där:-)
Iallafall..huset är så himla fint byggt på 30-talet och nyrenoverat,precis som jag vill ha det.Minuset är läget,ligger i centrum bland alla hyreshus...Men så lätt ger vi inte upp tänkte ge det en chans och gå på visning nästa tor,så håll tummarna:-) Gå även in på www.hemnet.com och kika.

3 kommentarer:

  1. Spännande! Jag måste gå in och kolla in huset sen, efter amningen =)
    Förresten, hus från 30-talet är bra ;-)

    SvaraRadera
  2. Spännande! Jag var in och kikade - jättefint. När var det visning?

    Vi måste ses snart igen grynet.
    Pöss

    SvaraRadera
  3. Ja hus från 30 talet är nice:-)
    Vi ska på visning på tor 3 dec...
    Kram på er!

    SvaraRadera