tisdag 17 november 2009




Nu är vår bebbe stor som ett litet hallon,våran lilla Ralph:-) Ralphs ansikte börjar att ta form,munnens öppning, små näsborrar och små öron bildas.


Ögonens iris börjar att pigmenteras och hjärnan börjar att dela sig i två delar. Knopparna som markerade armar och ben förra veckan har nu utvecklats till en axeldel, och en handdel och de ser ut som små paddlar.




Har inte mått så jättebra idag..mår lite illa och är supertrött..Trött blir man ju även av det tråkiga vädret..Ska börja att göra nedräkning till Miami,drömresan:-)


Vilken himla tur jag har,jag har världens bästa liv:-) Jag har världens bästa Peter och vi ska få barn.Barn med den jag älskar mest av allt i hela världen,det är stort!!


Feb gör vi vår drömresa,vad jag längtar.Trodde aldrig att jag skulle komma till Miami och den karibiska ö världen.


Nu är det ju så här att jag måste spara pengar...men så "råkade" jag gå in på H&M.s sida och hittade ett såå fint armband..det är från Jimmy Choo for H&M...Trodde allt skulle vara slutsålt..Nu när jag lägger in en bild på armbandet har jag ingen aning om vart bilden hamnar...så duktig är jag på den här bloggen...men hur svårt ska det vara att placera en bild rätt?

Jaha..den hamnade längst upp vid den andra bilden,märkligt...Kan ju lika gärna lägga in en bild på Miami också så fattar man vad jag kommer att skriva om:-)





6 kommentarer:

  1. jag vill också åka til Miami! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh stumpan, vad jag saknar dig! Jag ringer i kväll när jag har en lucka.

    Puss

    SvaraRadera
  3. Saknar dig åxå Alex!!! Ja plinga så jag får höra hur allt har gått i Stockholm:-)
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Men gumman vad ska du göra med alla armband? =) Är inte det där ruggigt likt det som du köpte på indiska? Ja, jag vet att indiska inte är Jimmy Choo men endå =)

    XO!

    SvaraRadera
  5. Peter man kan aldrig få för många armband,dessutom är det inte i närheten av armbandet från indiska...det är ju flätat:-)

    Pössipöss

    SvaraRadera