torsdag 5 november 2009

Vecka 5...


Den här veckan började med fruktansvärd huvudvärk så jag var hemma mån-tis..känns som jag är på menshumör också..Flottig i ansiktet,svettas och molande värk i magen..inte glömma mina extra stora meloner som gör såå ont..

Om jag bara kunde förknippa detta med att jag faktiskt har en bebbe i magen,men det är så sjukt overkligt.

Kanske om jag var i v17 som Ulrika är då kanske min tröga hjärna skulle fatta att jag faktiskt ska bli mamma.

Ulrika kände sina första sparkar igår,längtar efter det jag också.På bilden kan man se en bebbe just i v17:-)
Peters och min lillfis ser ju inte ens ut som en bebis än..Jag längtar så mycket till den kommer ut..Igår såg jag jättesött sett på HM som jag skulle vilja köpa...leopardmönstrat..passar ju bara till en tjej så jag får nog vänta ett tag till..
Ni märker nog att jag inte är haj på det här att blogga...bilderna ligger huller om buller mitt i texten..Hoppas att jag lär mig snart så jag får en fin blogg.
Efter jobbet idag ska jag träffa Alex och Bergqvist på Waynes,ska bli så mysigt...Ska också hämta en hemlis till Peter..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar