onsdag 18 november 2009

Pirre 29 år igår och jag är i vecka 7....


Härliga onsdag...eller NOT!! Var helt säker på att det var fredag imorse när jag vaknade..Men men..veckan går nog fort ändå..
Igår fyllde världens bästa Pirre 29 år så vi var hem till honom och grattade..Pirre är världens roligaste kille är så himla glad att jag får vara hans kompis.Pirre och Fjäll är dom bästa killkompisarna en tjej kan ha.
Jag hoppas om Peter och jag får en dotter att hon ska hitta så bra killkompisar,tror alla tjejer behöver bra killkompisar.Samma sak för killar också fast tvärtom,ni fattar vad jag menar eller hur:-)
Peter jobbade till 20.00 och jag hade fotbollsträning till 19.00 så vi var sena.När vi kom så mötte vi Micke,Teres och stella i dörren som varit där en bra stund och blivit bjuden på en jättegod gryta Pirre gjort och pärontårta:-) (Pärontårtan hann Pirre inte göra så den var köpt av Jane)
Myrs,Ivarsson,Ärtan och Haugen var där och Pirres föräldrar.
Tycker det är så skönt att ha killkompisar som man kan vara sig själv med,inte behöva vara jättetrevlig och social om man inte orkar...Igårkväll mådde jag pyton och frös så jag satt inlindad i en fleecefilt och Pirres "köttsockar" = tjocksockar..internskämt Peter och jag har:-)
Spydde även upp lite av den goda tårtan Pirre bjöd på utanför våran port när vi kom hem...
Imorse ringde mamma som nog hade funderat ett tag på om jag ska ta svinis sprutan eller inte..när jag pratade med henne om det för ett tag sedan så tyckte hon att det var samma dilemma som mig...Tänk om jag tar sprutan och Ralph får några men som man inte vet om förren alla bebisar är födda som låg i magen när mamman fick sin spruta..skulle aldrig förlåta mig själv...eller om jag blir sjuk och det händer något tok med Ralph för att jag inte tog sprutan..Gahh vilken jobbig situation det här känns som...Iallafall tillbaks till telefonsamtalet med mamma..hon tycker nu att jag ska ta sprutan...känns ganska skönt att höra av henne,kanske lättare att ta ett beslut då? Ibland önskar jag att det var någon annan som kunde göra alla svåra beslut åt mig.

2 kommentarer:

  1. Jo jag ska göra mitt bästa. Men man känner sig bra dum när man måste fråga hela tiden =P

    Kanske kan ta en fika till helgen? Kraam

    SvaraRadera
  2. Du är inte dum Therese,alla frågar från början:-) Hoppas du har det kanonbra i Stockholm.

    Vi åker till Stockholm på fre,men kanske hinner med en fika på sön? Kraam

    SvaraRadera