tisdag 23 februari 2010

Somnade med bena i högläge...

Blev inget inlägg igår om våran underbara semester, däckade i sängen istället..Gick hem tidigare från jobbet för jag var så himla trött och mina ben och fötter var så uppsvullna att jag knappt kunde ta mig hem. Trodde att svullnaden skulle gå ner över natten till igår men icke, ska aldrig mera utsätta mig för att flyga gravid utan stödstrumpor..Hann ju aldrig att köpa några i stressen på väg till Arlanda.
Istället för att vila som jag borde när jag kom hem satt jag och googlade och hittade världens sötaste virkade converseskor:-)
Har letat ett tag efter babyconverse sockar, Cleo hade ett par så söta i ljusrosa när hon var bebis. Det är småsockar som ser ut som Conversskor.
Istället hittade jag virkade som är så otroligt söta, har dessutom hittat en som vill virka åt mig också:-) Tack Pernilla!
Peter tyckte att jag skulle virka själv....undra om jag ens skulle få till skosnörena snyggt:-)

Peter har hittat ett hus på Skönsmon som ser ok ut och ligger ute för 1,5..vi ska kanske ta och kika på det. Just nu känns det ok att bo kvar i lgh:en också och bara möblera och göra om lite. Dessutom har vi ju fått världens bästa grannar Alex och Johan:-)

2 kommentarer:

  1. Och vi flyttar för att FÅ världens bästa grannar!!
    Hurra :)

    Ses snart, jag kanske åker hem om ett par helger.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja hurra för oss 4:-)

    Plinga dig imorse,var så trött igår och däckade.
    Sweet att du kommer hem snart:-)

    Pössss

    SvaraRadera