tisdag 20 april 2010

10kg mer Therese+Ralph= Kärlek!!!!

Imorse när jag vaknade hittade jag den här lappen i köket som Peter skrivit. Han hade med sig Hokus Pokus stolen på jobbet natten som var till idag och gjort den fin och ren.
Vilket fynd vi gjorde för 50 kr på Brännö i somras:-) Såg att tjejen som äger Toddler sålde en exakt likadan för över 1000kr när vi var där och köpte Raffes vagn.

Idag var vi hos barnmorskan, allt såg bra ut förutom att mitt järnvärde var lite lågt. Raffe hade vuxit 4 cm sen sist alltså 1 cm i veckan. Raffes kurva ser riktigt bra ut:-)
Vi fick också tider för föräldragruppen som börjar den 26 maj. Vi ska gå i en grupp med föräldrar som får barn i slutet av juni, låter bra det..jag som är säker på att vår bebbe kommer tidigare:-)

Barnmorskan skulle också skriva en remiss till Aurorakliniken, tycker det känns jätteskönt. Är också så otroligt tacksam att jag har världens bästa sambo, utan Peter skulle jag aldrig klara mig.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag hann knappt prata med dig idag när vi stod mitt i trafiken, men kom gärna förbi på en fika när du vill.
    Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Det skulle vara jätteroligt att komma över på en fika och kika på huset och se hur ni har fått det:-)
    Vi hann ju prata lite iallafall, hoppas du skällde lite på försäkringssnubben;-)

    SvaraRadera