torsdag 1 april 2010

Skolkar dag...



känns det nästan som idag.. Natten till idag fick jag inte många timmars sömn, hade jätteont i magen och hur jag än låg i sängen så var allt oskönt. Dom timmar jag sov drömde jag jättekonstigt. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag och sova ut..Sov nästan till 11 då Peter kom inspringandes i sovrummet med en trisslott och skrek att han vunnit 10.000...Som bara var ett aprilskämt...samtidigt som jag fattade att han bara skämtade hann jag tänka på allt jag skulle vilja göra för pengarna:-)
Vi städade av lite hemma och P hann med en lunch med Niklas medans jag vilade fick återigen ont i magen:-( När P kom hem drog vi en repa till Ikea och handlade lite påskpynt och gjorde några fynd.
Intersport hade någon sorts utförsäljning och Peter fick tag på en skitsnygg svart Haglöfs jacka för 600 och vi hittade en Didrikson jacka åt lill-Ralph för 180 kr. Var 70% rea riktigt bra priser. Har en så dålig kamera som inte gör bilderna rättvisa, inga av färgerna på bilderna stämmer. Lovar att både påskpyntet och jackan är mycket finare i verkligheten:-) Duken på bordet ser ju inte ens ut som jag har strykt...Men det har jag:-)
Är nog dags att investera i en ny kamera.
Vi bjöd över Ivarsson på middag och nu sitter boysen och spelar tv-spel, själv så ska jag lägga mig i soffan och läsa fredagstidningarna!

Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar