söndag 26 februari 2012

En vit Seven

beställde jag på Rummet igår...hoppas nu att vi blir nöjda, annars får vi väl byta om det ser helt tokigt ut.
Hittade svarta krukor på Lagerhaus som var helt ok till blommorna i köket och vardagsrummet.
Mio har en fönsterlampa jag är lite nyfiken på...
naturligtvis så fanns den inte hemma i Sundsvall när vi skulle kika på den, typiskt.
Tror kanske att två stycken sådana kan passa in i vardagsrummet i varsitt fönster.

Igår invigde jag och gumman donkeyn för första gången, är så otroligt nöjd:-) Det är den enda syskonvagnen jag kan tänka mig att ha, den är så otroligt smidig och liten.
Vi var en snabbis på stan innan Elliot och Lokes 1 årskalas började.
Var ett jättemysigt kalas precis så som ett 1 årskalas ska vara:-) Marion sprang omkring som en liten vilde och jag var sjöblöt av svett när P kom och hämtade oss efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar