lördag 11 februari 2012

Nu förstår jag

varför jag ska vara sjukskriven...Är helt slut efter en jättehärlig dag med finaste Alex och min lilla älskling Marion.
Blev en lunch på Waynes och lite snicksnack om allt möjligt, Marion sov sig igenom hela lunchen så jag kunde äta i lugn och ro:-)
Tror att voksi-påsen är så skön att sova i så hon vill inte vakna, verkligen ett superköp till lillgumman.
Efter en sväng på stan och några småfynd så gick vi hem till casa Olsson där en slagen Therese fick i sig en kopp kaffe som inte hjälpte alls över tröttheten.
Tur att Alex är en sådan fin vän så det inte gjorde något att jag förvandlades till världens tråkigaste:-)
P som varit på fighting tävling i sporthallen hela dagen kom och hämtade mig och fisen tur var det för jag hade tänkt ta bussen och gå sista biten upp till Hemmanet...Hade nog somnat i en snödriva dessutom inte kunnat ta ett steg imorgon..
Nu sitter jag och halvkollar Melodifestivalen och saknar min P som jobbar natt, gumman slocknade som ett ljus efter lite Pippitittande och salta kringlor.

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar