fredag 3 februari 2012

Marions rum

Den här lampan från Åhlens vill jag ha i gummans fönster tycker att den är jättesöt och vill få in lite svarta detaljer...vill nämligen ha den svarta växa sängen minnen från Ikea i hennes rum.
Äntligen är extraväggen som vi satt upp i hennes rum för att göra ett mysigt krypin tapetserat så nu kan vi snart sätta in hennes säng och börja vänja henne att sova i eget rum...får se hur det går:-)

Igår kämpade jag på hela dagen på jobbet med världens jobbigaste foglossning och huvudvärk som sedan blev migrän när jag kom hem:-(
Natten från hell hade jag inatt så imorse låg jag med en blöt handuk över ansiktet och rörde mig inte ur fläcken förrens vid 10.
Känns konstigt att vara hemma och blir less på mig själv för jag vill verkligen jobba.
Nu känner jag mig mest bara slutkörd och öm i kroppen med lightmigrän så det blir en väldigt lugn fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar