måndag 27 februari 2012

Jäkla influensa

Blev lurad av att jag kände mig hyfsat pigg i lördags..jäkla virus som inte vill försvinna. Hela familjen är halvkrassliga.
Lite nervös är jag också inför försäkringskassans dom om min sjukskrivning..har inte fått något svar än..skulle inte vara roligt att bli nekad ersättning.
Hörde för någon dag sedan om en tjej här i Sundsvall som är gravid i samma vecka som mig med tvillingar som blev nekad pga att foglossning inte är en sjukdom och hon borde kunna jobba..hur lyckas alla "fuskare" bli sjukskrivna?
Det är bara att hålla tummarna..

Underbart är det iallafall med solen som skiner och vårkänslorna man får i kroppen:-)
Längtar tills våren då altanen ska byggas som kommer att ligga i söderläge, blir nog en av familjens favoritplatser i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar